[Radar] RangeX=22000 RangeY=47000 CenterX=-3500 CenterY=-26500 CenterZ=0 [SondeerLocation] AlreadyPredigged=false [Assignment] MinimumDepth=15 MaximumDepth=20 MinManual=1 MaxManual=4 [Boorbeschrijving] diepte1.NL=0.0m - 1.5m: Klei diepte2.NL= diepte1.EN=0.0m - 1.5m: Clay diepte2.EN= [CheckList.NL] OpdrachtControle=true AlgemeenControle=true VeiligheidControle=false VoorbereidingControle=true OpdrachtControleText=Is het onduidelijk? Want dit is alle informatie die we hebben. AlgemeenControleText=Ik ben het nog nagegaan en alles klopt. VeiligheidControleText=Goed gezien! We waren de KLIC-melding helemaal vergeten. VoorbereidingControleText=Je hebt wel alle benodigde informatie voor dit onderdeel. [CheckList.EN] OpdrachtControle=true AlgemeenControle=true VeiligheidControle=false VoorbereidingControle=true OpdrachtControleText=Is it unclear? Because this is all the information we have for you. AlgemeenControleText=I went through it again and everything seems to be correct. VeiligheidControleText=Well spotted! We totally forgot about the cabling information. VoorbereidingControleText=You do have all necessary information for this part. # Which checkboxes are enabled and which are not? [CheckBoxes] VerontreinigdeGrondCheck=false VGPlanCheck=false SpoorveiligheidCheck=false VerkeersafzettingenCheck=false KLICCheck=false WaterwerkCheck=false VCACheck=false BRLCheck=false WerkbriefCheck=false [GeoInterface.MenuOpdrachtBon.NL] Titel=Achter de dijk nr.100023 Opdracht=Sondering met conus, kleef, helling en waterspanning.||Sondeer 2 meter in de Pleistoceenlaag. Bepaal grondslag voor dijken toetsronde.||Pas op voor vogelnestjes. Datum=29 juni Locatie=Hoogensluisweg Opdrachtgever=Waterschap Aan de kade ToestemmingPartij=Opdrachtgever Veiligheid=Klic melding ontbreekt (maar er liggen geen kabels en leidingen) UitzettenPartij=alles zelf InmetenPartij=alles zelf WaterpassenPartij=alles zelf KLICText=Geachte heer/mevrouw,||Naar aanleiding van uw KLIC-melding geven wij te kennen dat er de volgende kabels en leidingen zijn op de locaties waar de werkzaamheden plaatsvinden.||Met vriendelijke groet,||W. Gennet|Manager|Infrastructurele zaken [GeoInterface.MenuOpdrachtBon.EN] Titel=Behind the dike no.100023 Opdracht=CPT with cone resistance, friction, angle and water pressure.||Perform the CPT into the Pleistocene sand layer to find the soft soil layers. Datum=June 29 Locatie=Hoogensluisweg Opdrachtgever=waterschap Aan de kade ToestemmingPartij=Client Veiligheid=No check for pipes or cables has been performed (but they are there!). UitzettenPartij=Performed InmetenPartij=Performed WaterpassenPartij=Performed KLICText=Dear Sir/Madam,||Based on your request regarding data for cables and pipelines in the subsoil, we would like to inform you about the location of the cables near the location.||Kind regards,||W. Buys|Manager|Infrastuctural affairs [GeoInterface.MenuEndGame.NL] forgot_claycolumn=Je bent vergeten de kleistaaf mee te brengen. Hiermee moet je het gemaakte gat opvullen om te voorkomen dat er water door omhoog komt. [GeoInterface.MenuEndGame.EN] forgot_claycolumn=You forgot to bring clay to close the bore hole. You need this to make sure no water comes out of the bore hole. == Contains exception for hoed => balg [Preparation.NL.Geomil] PrepCount=7 Prep0=Voorgraven PrepEvent0=predrill Prep1=Balg omhoog PrepEvent1=raisehood Prep2=Boorbeschrijving PrepEvent2=drilldesc Prep3=Sluit Hekken PrepEvent3=closegates Prep4=Gat dichten - uitgegraven materiaal PrepEvent4=closehole Prep5=Gat dichten - zand PrepEvent5=closeholesand Prep6=Werkkleding aan doen PrepEvent6=changeclothing [Preparation.EN.Geomil] PrepCount=7 Prep0=Pre-drill PrepEvent0=predrill Prep1=Raise the tower PrepEvent1=raisehood Prep2=Bore hole desc. PrepEvent2=drilldesc Prep3=Close gates PrepEvent3=closegates Prep4=Fill hole - excavated material PrepEvent4=closehole Prep5=Fill hole - sand PrepEvent5=closeholesand Prep6=Put on working clothes PrepEvent6=changeclothing == End geomil [Preparation.NL] PrepCount=7 Prep0=Voorgraven PrepEvent0=predrill Prep1=Hoed omhoog PrepEvent1=raisehood Prep2=Boorbeschrijving PrepEvent2=drilldesc Prep3=Sluit Hekken PrepEvent3=closegates Prep4=Gat dichten - uitgegraven materiaal PrepEvent4=closehole Prep5=Gat dichten - zand PrepEvent5=closeholesand Prep6=Werkkleding aan doen PrepEvent6=changeclothing [Preparation.EN] PrepCount=7 Prep0=Pre-drill PrepEvent0=predrill Prep1=Raise the tower PrepEvent1=raisehood Prep2=Bore hole desc. PrepEvent2=drilldesc Prep3=Close gates PrepEvent3=closegates Prep4=Fill hole - excavated material PrepEvent4=closehole Prep5=Fill hole - sand PrepEvent5=closeholesand Prep6=Put on working clothes PrepEvent6=changeclothing [CleanUp.NL] CleanCount=4 Clean0=Hekken sluiten CleanEvent0=closegates Clean1=Hoed omlaag CleanEvent1=lowerhood Clean2=Afmelden CleanEvent2=signoff Clean3=Gat opvullen CleanEvent3=fillhole [CleanUp.EN] CleanCount=4 Clean0=Close gates CleanEvent0=closegates Clean1=Lower tower CleanEvent1=lowerhood Clean2=Sign off CleanEvent2=signoff Clean3=Fill hole CleanEvent3=fillhole {=================================================} {_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_} { } { DUTCH } { } {_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_} {=================================================} =================== 1st LANDOWNER PHONE CALL [PhoneCall.landowner.0.NL] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.LandOwner MaxConversations=1 [PhoneCall.landowner.0.0.NL] Answers=4 MessageAsked=Ja, je spreekt met Boer Kaas! Answer0=Hee, je lijkt op boer Piet..? Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=Mogen we op uw land sonderen? Answer1Event= Answer1IsEnd=0 Answer2=Ik kan niet bij de sondeerlocatie komen. Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Answer3=Ik zit vast! Answer3Event=dorespawn Answer3IsEnd=0 Reply0=Dat is mijn broer, jongen! Reply1=Geen probleem, jongen! Reply2=Bel je toch de baas of zo. Niet mijn land omspitten he! Reply3=Haha, ik haal de tractor wel even knul! EndMsg0=Och, dat verklaart het. EndMsg1=Mooi, ga ik zo aan de slag. EndMsg2=Hmm, juist, doe ik. EndMsg3=Duizend maal dank! =================== 1st CONTRACTOR PHONE CALL [PhoneCall.contractor.0.NL] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.waterboard_office MaxConversations=1 [PhoneCall.contractor.0.0.NL] Answers=3 MessageAsked=Hallo, U spreekt met het Waterschap aan de Kaa. Answer0=Oeps, verkeerde nummer gedraaid. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=Ik zie een dijkdoorbraak! Answer1Event= Answer1IsEnd=0 Answer2=Ik kan niet bij de sondeerlocatie komen... Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Reply0=Geen probleem. Reply1=Erg grappig... Reply2=Misschien moet u uw baas bellen? EndMsg0=Al die nummers lijken op elkaar. EndMsg1=He he, dacht ik ook he he. EndMsg2=Okee, doe ik dat maar. =================== 1st OFFICE PHONE CALL [PhoneCall.office.0.NL] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.Boss MaxConversations=1 [PhoneCall.office.0.0.NL] Answers=3 MessageAsked=Wat kan ik voor je betekenen? Answer0=Ik kan de sondeerlocatie moeilijk bereiken. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=Bij hoeveel krassen op de auto is het een probleem? Answer1Event= Answer1IsEnd=0 Answer2=Heb je nog tips voor de route? Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Reply0=Beter je best doen. Reply1=WAT! Reply2=Pas op in de bochten en voor de huizen. EndMsg0=Nog beter! EndMsg1=Hi hi! EndMsg2=Niet door huizen rijden, komt goed! {=================================================} {_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_} { } { ENGLISH } { } {_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_} {=================================================} =================== 1st LANDOWNER PHONE CALL [PhoneCall.landowner.0.EN] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.LandOwner MaxConversations=1 [PhoneCall.landowner.0.0.EN] Answers=4 MessageAsked=Yes, farmer Chees speaking! Answer0=Hey, you look just like Farmer Piet..? Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=May we perform a CPT on your land? Answer1Event= Answer1IsEnd=0 Answer2=I can't reach the CPT location Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Answer3=I am stuck! Answer3Event=dorespawn Answer3IsEnd=0 Reply0=That's my brother, son! Reply1=No problem, son! Reply2=Call your boss, but don't damage my land! Reply3=Haha, I'll come and get the tractor, son! EndMsg0=Aah, that explains. EndMsg1=Good, I'll go to work. EndMsg2=Hmm, right, I'll do so. EndMsg3=Thanks a lot! =================== 1st CONTRACTOR PHONE CALL [PhoneCall.contractor.0.EN] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.waterboard_office MaxConversations=1 [PhoneCall.contractor.0.0.EN] Answers=3 MessageAsked=Hi, is this waterboard "Aan de Kade". Answer0=Oops, wrong number. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=I see a dike breach! Answer1Event= Answer1IsEnd=0 Answer2=I can't reach the CPT location... Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Reply0=No problem. Reply1=Funny... Reply2=Maybe you should call your boss? EndMsg0=All these numbers look alike. EndMsg1=Ha ha, I thought so too, ha ha. EndMsg2=Okay, I'll do so. =================== 1st OFFICE PHONE CALL [PhoneCall.office.0.EN] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.Boss MaxConversations=1 [PhoneCall.office.0.0.EN] Answers=3 MessageAsked=What can I do for you? Answer0=I can't reach the CPT location. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=How much may I damage the truck? Answer1Event= Answer1IsEnd=0 Answer2=Do you have any tips regarding the route? Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Reply0=Try harder! Reply1=WHAT??? Reply2=Take care in corners and near houses. EndMsg0=That's even better! EndMsg1=Ha ha! EndMsg2=Don't drive through houses, all right!