[Radar] RangeX=25000 RangeY=49000 CenterX=0 CenterY=-24000 CenterZ=0 [SondeerLocation] AlreadyPredigged=false [Assignment] MinimumDepth=15 MaximumDepth=21 MinManual=1 MaxManual=4 [Boorbeschrijving] diepte1.NL=0.0m - 1.0m: Teelaarde diepte2.NL=1.0m - 1.5m: Klei diepte1.EN=0.0m - 1.0m: Humus diepte2.EN=1.0m - 1.5m: Clay [CheckList.NL] OpdrachtControle=true AlgemeenControle=true VeiligheidControle=true VoorbereidingControle=true OpdrachtControleText=Is het onduidelijk? Want dit is alle informatie die we hebben. AlgemeenControleText=Je hebt wel alle nodige informatie voor dit onderdeel. VeiligheidControleText=Volgens mij mis je niks aan informatie hier? VoorbereidingControleText=Ik heb het gecontroleerd en alles blijkt toch te kloppen. [CheckList.EN] OpdrachtControle=true AlgemeenControle=true VeiligheidControle=true VoorbereidingControle=true OpdrachtControleText=Is anything unclear? This is all the information we've got. AlgemeenControleText=You do have the required information for this paragraph. VeiligheidControleText=I don't think any information is missing for this paragraph. VoorbereidingControleText=I just checked and all the information turns out to be correct. # Which checkboxes are enabled and which are not? [CheckBoxes] VerontreinigdeGrondCheck=false VGPlanCheck=false SpoorveiligheidCheck=false VerkeersafzettingenCheck=false KLICCheck=true WaterwerkCheck=false VCACheck=false BRLCheck=false WerkbriefCheck=false [GeoInterface.MenuOpdrachtBon.NL] Titel=Boerenerf nr.484800 Opdracht=Sondering met conus, kleef, helling en waterspanning. Funderingsdiepte voor bouw nieuwbouw. Er is toestemming voor betreden van het erf. Pas op voor zompige grond! Datum=14 augustus Locatie=Schaapweg 3, wijkdorp Opdrachtgever=Bezuijen & zonen B.V. ToestemmingPartij=Opdrachtgever Veiligheid=KLIC aanwezig en goed UitzettenPartij=Reeds uitgevoerd InmetenPartij=Reeds uitgevoerd WaterpassenPartij=Reeds uitgevoerd KLICText=Geachte heer/mevrouw,||Naar aanleiding van uw KLIC-melding geven wij te kennen dat er de volgende kabels en leidingen zijn op de locaties waar de werkzaamheden plaatsvinden.||Met vriendelijke groet,||W. Buys|Manager|Infrastructurele zaken [GeoInterface.MenuOpdrachtBon.EN] Titel=Farmer's cottage Opdracht=Find the foundation depth for a new construction site. Make sure not to damage any bird nests! Send first draft of results to client within 3 days. Datum=14th of August Locatie=Schaapweg 3, wijkdorp Opdrachtgever=Bezuijen & zonen B.V. ToestemmingPartij=Client Veiligheid=KLIC available and okay UitzettenPartij=Performed InmetenPartij=Performed WaterpassenPartij=Performed KLICText=Dear Sir/Madam,||Based on your request regarding data for cables and pipelines in the subsoil, we would like to inform you about the location of the cables near the location.||Kind regards,||W. Buys|Manager|Infrastuctural affairs [GeoInterface.MenuEndGame.NL] asked_landowner=Het is goed dat je de landeigenaar netjes gevraagd heb of je mocht sonderen. did_not_ask_landowner=Het is wel zo netjes om de landeigenaar voortaan even telefonisch om toestemming te vragen, voor je op zijn erf sondeert. [GeoInterface.MenuEndGame.EN] asked_landowner=You asked for permission of the land owner to perform a CPT, well done! did_not_ask_landowner=You should aks the landwoner for permission before you perform a CPT on his ground. == Contains exception for hoed => balg [Preparation.NL.Geomil] PrepCount=7 Prep0=Voorgraven PrepEvent0=predrill Prep1=Balg omhoog PrepEvent1=raisehood Prep2=Boorbeschrijving PrepEvent2=drilldesc Prep3=Sluit Hekken PrepEvent3=closegates Prep4=Gat dichten - uitgegraven materiaal PrepEvent4=closehole Prep5=Gat dichten - zand PrepEvent5=closeholesand Prep6=Werkkleding aan doen PrepEvent6=changeclothing [Preparation.EN.Geomil] PrepCount=7 Prep0=Pre-drill PrepEvent0=predrill Prep1=Raise the tower PrepEvent1=raisehood Prep2=Bore hole desc. PrepEvent2=drilldesc Prep3=Close gates PrepEvent3=closegates Prep4=Fill hole - excavated material PrepEvent4=closehole Prep5=Fill hole - sand PrepEvent5=closeholesand Prep6=Put on working clothes PrepEvent6=changeclothing == End geomil [Preparation.NL] PrepCount=7 Prep0=Voorgraven PrepEvent0=predrill Prep1=Hoed omhoog PrepEvent1=raisehood Prep2=Boorbeschrijving PrepEvent2=drilldesc Prep3=Sluit Hekken PrepEvent3=closegates Prep4=Gat dichten - uitgegraven materiaal PrepEvent4=closehole Prep5=Gat dichten - zand PrepEvent5=closeholesand Prep6=Werkkleding aan doen PrepEvent6=changeclothing [Preparation.EN] PrepCount=7 Prep0=Pre-drill PrepEvent0=predrill Prep1=Raise the tower PrepEvent1=raisehood Prep2=Bore hole desc. PrepEvent2=drilldesc Prep3=Close gates PrepEvent3=closegates Prep4=Fill hole - excavated material PrepEvent4=closehole Prep5=Fill hole - sand PrepEvent5=closeholesand Prep6=Put on working clothes PrepEvent6=changeclothing [CleanUp.NL] CleanCount=4 Clean0=Hekken sluiten CleanEvent0=closegates Clean1=Hoed omlaag CleanEvent1=lowerhood Clean2=Afmelden CleanEvent2=signoff Clean3=Gat opvullen CleanEvent3=fillhole [CleanUp.EN] CleanCount=4 Clean0=Close gates CleanEvent0=closegates Clean1=Lower tower CleanEvent1=lowerhood Clean2=Sign off CleanEvent2=signoff Clean3=Fill hole CleanEvent3=fillhole {=================================================} {_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_} { } { DUTCH } { } {_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_} {=================================================} =================== OFFICE PHONE CALL NOT FROM LOCATION [PhoneCall.office.0.NL] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.Boss MaxConversations=1 [PhoneCall.office.0.0.NL] Answers=1 MessageAsked=Wat kan ik voor je betekenen? Answer0=Heb je nog tips voor de route? Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Reply0=Jazeker: ga niet over de brug, die kan het gewicht van de wagen niet dragen. En pas op voor zachte grond. EndMsg0=Ik dacht dat je ging vertellen waar de goede kroegen zitten... =================== OFFICE PHONE CALL FROM LOCATION [PhoneCall.office.0.location.NL] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.Boss MaxConversations=1 [PhoneCall.office.0.location.0.NL] Answers=3 MessageAsked=Wat kan ik voor je betekenen? Answer0=Ik kan niet bij de sondeerlocatie komen... Answer0Event=Sonderen1Relocate Answer0IsEnd=0 Answer1=Kan de sondeerlocatie verplaatst worden? Answer1Event=Sonderen1Relocate Answer1IsEnd=0 Answer2=Heb je nog tips voor de route? Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Reply0=Ik zal de locatie voor je verplaatsen naar een makkelijker bereikbaar gebied. Reply1=Ja dat kan wel, ik zal het voor je regelen. Reply2=Jazeker: ga niet over de brug, die kan het gewicht van de wagen niet dragen. En pas op voor zachte grond. EndMsg0=Bedankt! Op jou kan ik rekenen. EndMsg1=Super, kan ik weer aan het werk. EndMsg2=Ik dacht dat je ging vertellen waar de goede kroegen zitten... =================== 1st CONTRACTOR PHONE CALL NOT FROM LOCATION [PhoneCall.contractor.0.NL] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.ST_portait MaxConversations=1 [PhoneCall.contractor.0.0.NL] Answers=1 MessageAsked=Goedemiddag, u spreekt met Aad van Bezuijen & zonen BV. Answer0=Oeps, ik heb denk ik het verkeerde nummer gedraaid. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Reply0=Oh, geen probleem. EndMsg0= =================== 1st CONTRACTOR PHONE CALL FROM LOCATION [PhoneCall.contractor.0.location.NL] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.ST_portait MaxConversations=1 [PhoneCall.contractor.0.location.0.NL] Answers=3 MessageAsked=Hallo, met Aad van Bezuijen & zonen BV. Answer0=Oeps, ik heb denk ik het verkeerde nummer gedraaid. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=Kan de sondeerlocatie misschien verplaatst worden? Answer1Event=Sonderen1Relocate Answer1IsEnd=0 Answer2=Ik kan niet bij de sondeerlocatie komen... Answer2Event=Sonderen1Relocate Answer2IsEnd=0 Reply0=Oh, geen probleem. Reply1=Dat is geen probleem, maar niet te ver! Reply2=Hij mag verplaatst worden, als dat helpt? EndMsg0=Nogmaals excuses. EndMsg1=Prima! EndMsg2=Zeker. Ik ga aan de slag. ================================== 1st PHONE CALL LANDOWNER [PhoneCall.landowner.0.NL] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.LandOwner MaxConversations=1 [PhoneCall.landowner.0.0.NL] MessageAsked=Ja, je spreekt met Boer Piet! Answers=4 Answer0=Oeps, verkeerde nummer. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=Mogen we op uw land sonderen? Answer1Event=AskedPermission Answer1IsEnd=0 Answer2=Ik kan niet bij de sondeerlocatie komen... Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Answer3=Ik zit vast! Answer3Event=dorespawn Answer3IsEnd=0 Reply0=Kan gebeuren! De koe zegt ook wel eens Knor, he he! Reply1=Geen probleem, jongen! Reply2=Bel je toch je baas of zo!? Niet mijn land omspitten he! Reply3=Ik haal de tractor wel even knul! EndMsg0=??? EndMsg1=Mooi, ga ik zo aan de slag. EndMsg2=Hmm, juist, doe ik. EndMsg3=Fijn! Anders kom ik hier niet weg denk ik... {=================================================} {_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_} { } { ENGLISH } { } {_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_} {=================================================} =================== OFFICE PHONE CALL NOT FROM LOCATION [PhoneCall.office.0.EN] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.Boss MaxConversations=1 [PhoneCall.office.0.0.EN] Answers=1 MessageAsked=What can I do for you? Answer0=Do you have an idea for the best route? Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Reply0=Certainly: don't cross the bridge, it cannot carry the weight of the truck, and beware of the soft soil. EndMsg0=I thought you'd give the the location of the best pubs... =================== OFFICE PHONE CALL FROM LOCATION [PhoneCall.office.0.location.EN] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.Boss MaxConversations=1 [PhoneCall.office.0.location.0.EN] Answers=3 MessageAsked=What can I do for you? Answer0=I cannot reach the CPT location... Answer0Event=Sonderen1Relocate Answer0IsEnd=0 Answer1=May the location be moved? Answer1Event=Sonderen1Relocate Answer1IsEnd=0 Answer2=Do you have any suggestinos for the route? Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Reply0=I will move the location to an area that can be reached more easily. Reply1=Yes, that's possible, I'll arrange that for you. Reply2=Jazeker: Certainly: don't cross the bridge, it cannot carry the weight of the truck, and beware of the soft soil. EndMsg0=Thanks! I can count on you. EndMsg1=Great, I can go back to work. EndMsg2=I thought you'd give the the location of the best pubs... =================== 1st CONTRACTOR PHONE CALL NOT FROM LOCATION [PhoneCall.contractor.0.EN] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.ST_portait MaxConversations=1 [PhoneCall.contractor.0.0.EN] Answers=1 MessageAsked=Good afternoon, Aad van Bezuijen & zonen BV, can I help you? Answer0=Sorry, I called the wrong number. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Reply0=ah, no problem. EndMsg0= =================== 1st CONTRACTOR PHONE CALL FROM LOCATION [PhoneCall.contractor.0.location.EN] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.ST_portait MaxConversations=1 [PhoneCall.contractor.0.location.0.EN] Answers=3 MessageAsked=Hello, Aad van Bezuijen & zonen BV, can I help you? Answer0=Sorry, I called the wrong number. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=Can the CPT location be moved? Answer1Event=Sonderen1Relocate Answer1IsEnd=0 Answer2=I cannot reach the CPT location... Answer2Event=Sonderen1Relocate Answer2IsEnd=0 Reply0=No problem. Reply1=That's no problem, but not too far! Reply2=It can be moved if necessary? EndMsg0=My apologies. EndMsg1=fine! EndMsg2=Sure, I'll go back to work. ================================== 1st PHONE CALL LANDOWNER [PhoneCall.landowner.0.EN] Title=Telefoongesprek IntroMsg= ConversationLength=1 PersonPhoto=InGameMenuImagesT.ImageButtons.LandOwner MaxConversations=1 [PhoneCall.landowner.0.0.EN] MessageAsked=Hello, this is Farmer Piet! Answers=4 Answer0=Oops, wrong number. Answer0Event= Answer0IsEnd=0 Answer1=May we perform the CPT on your ground? Answer1Event=AskedPermission Answer1IsEnd=0 Answer2=I cannot reach the CPT location Answer2Event= Answer2IsEnd=0 Answer3=I am stuck! Answer3Event=dorespawn Answer3IsEnd=0 Reply0=That can happen! A cow says "oink" sometimes, ha ha! Reply1=No problem, son! Reply2=Call your boss! Don't plow my land, please! Reply3=I'll get te tractor, son! EndMsg0=??? EndMsg1=Good, I'll go back to work. EndMsg2=Hmm, right, I will. EndMsg3=Thanks! Otherwise, I won't be able to get out of here...